Pelipper Reborn

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Pelipper Reborn

ViestiKirjoittaja Tompson » 19.08.2018 22:49

GL_ kirjoitti:Kirjoittelen itsestäni deepimmin jos olen paikalla kun itsensä esittelyketju ilmestyy tai jotain.

Jos kansa (ei se Tapani) tätä haluaa ni mä voin paremman tekemisen puutteessa tehdä sen johonkin?

Näyttää muuten tosi oudolle tää tyhjä foorumi. Like where has all the mämmi gone. :D
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Suetic » 03.09.2018 09:47

Kaikkihan tavara jäi taakse edelliselle alustalle, tottakai kaikki on niin tyhjää täälläpäin. :D
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Suetic
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Tompson » 03.09.2018 13:58

Suetic kirjoitti:Kaikkihan tavara jäi taakse edelliselle alustalle, tottakai kaikki on niin tyhjää täälläpäin. :D

Don't wotty little one we can make new stuff to fill the forum.
Itse kaipaan wanhoja hyviä Pelippersotia though, toisaalt uusi foorumi uusi alku jajaja Azu-täti onko TJ Corporationin budjettiin merkitty uudet tykit ja hävittäjät? Siis ne vie tilaa niillä saadaan foorumi Azutun näköiseksi. xD
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Suetic » 03.09.2018 14:18

Itse en ole ikinä osallistunut sellaisiin, paitsi ehkä joihinkin Suomen Pokemon-foorumin Mafioso-peleihin. Olisi kyllä ihan mukava päästä seuraamaan niitä Pelipper-sotiakin kun liityinhän Teejiihin vasta vähän aikaa sitten ennen muutettiin kokonaan tänne.

Tämä alusta kyllä vaikuttaa paljon kivemmalta ja helppokäyttöisemmältä kuin edellinen vaikkei ihan customisaatio-vaihtoehtoja ole paljoakaan. I'll deal with it just fine. ;)

PS. DeviantArtissa ja Steamissa on yhä vanhoja linkkejä. Kannattaisiko korjata ne piakkoin niin voitaisiin ehkä potentiaalisesti saada jäseniä ohjautumaan tännepäin pitämään koko syssyä kasassa?
Kuva

Sankariruhtinas
Suetic
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja kiesu » 03.09.2018 18:33

Emminäkään, noi ropesodat oli vähän turhan hatusta heitettyjä ilman mitään saantöjä ettei ihan mun ropehampaaseen purenut :D

Thompsu oot vapaa kopioimaan vanhoja töpöjä ja postailemaan niitä tänne kanssa :D end the emptiness!

Mulla on ikävä vanhaa shoutboksia ja käyttäjien custom titteleitä nyyh. Tää pikavastaus boksi on kyl ihan jees.
kiesu
Super-jäsen
Super-jäsen

ViestiKirjoittaja Tompson » 03.09.2018 23:06

Jos Uusi Pelippersota XL toteutetaan siitä voidaan samaan uudistukseen vedoten tehdä enemmän ei-epämääräinen. Älä kieku-setä hätäile otan tulokkaan siipeni alle ja opetan sitä samalla kun kehittelen sen kanssa jotain jännää. Emt löl. xD

Btw miks musta tuntuu et oon tulossa kipeeksi? Siis ollu koko päivän sellanen jännä olo ja virta semisti pois.
Onko tää nyt se ebola?
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Suetic » 05.09.2018 02:05

Tompson kirjoitti:Onko tää nyt se ebola?

Ei nyt sentään. Yleisinhän sairaus on flunssa. :p
Kuva

Sankariruhtinas
Suetic
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Heiccu » 09.09.2018 11:35

Huuuh, viime aikoina ollut ihan mieletön stressi päällä eikä sen takia ole syömisestä taikka yöunistakaan tullut oikein mitään. Nyt kun vietin melkein koko tän viikon poikaystävän luona, tuntuu että alkaa huomattavasti helpottamaan. Tein hälle eilen suomalaista ruokaa, mistä piti oikein kovasti (: Pitää kuitenkin yrittää jossain vaiheessa tutustuttaa hänet mämmin ja salmiakin makumaailmaan. Mahtaakohan sen jälkeen haluta lähtee mun kanssa Suomeen lomalla :DDD

PS. En osaa kirjoittaa enää suomea. Tuntuu jotenkin tosi hankalalta haha :DDDD
Heiccu
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Evilman » 23.09.2018 22:58

Avasin Teejii-foorumin jatkaakseni Jonnen ja Jonnan pärinäkeittiösaagaa, mutta kaikki on muuttunut!

Tulin tänne varaamaan nimimerkkini, ettei kukaan vohki sitä.
"Darker than a moonless night, hotter and bitter than hell itself... that is coffee."
Evilman
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Suetic » 02.10.2018 20:51

Tervetuloa joukkoon! :P
Kuva

Sankariruhtinas
Suetic
Tulokas
Tulokas