KingSweet kirjoitti:Huvitti kyllä lukea noita vanhoja postauksia läpi, koska aika hatarassa ovat omat muistikuvat tuolta ajalta; kaikinpuolin tuntuu, että tuolloin ei itsellä ehkä kauhean hyvin mennyt omassa henk.koht. elämässä, ja aikamoista identiteetin hakemista on ollut nuo vuodet. Siitä huolimatta foorumista on paljon hauskoja muistoja, muistelisin että ainakin Purjon ja Evilmanin kanssa tuli hyvinkin paljon oltua vuorovaikutuksessa! Terkkuja siis eritoten teille ja kaikille muillekin mesekavereille, jos tätä luette!
Ps. Mikähän fiksaatio mulla on ollut aikanaan suklaan syömiseen? En tiedä, nykyään ei kovin paljoa makeat asiat maistu, mutta herätti kyllä muiston siitä, että muutamia vuosia sitten taisi olla hyvin erilainen tilanne. :mrgreen:
Ajauduin itse tänne tarkistamaan tilannetta myös pitkästä aikaa, kun muistoissa ajauduin tuonne 15 vuoden taakse. Tästä postauksestasi tietty jo pari vuotta aikaa enkä tiedä, huomaatko lukea tätä vastausta koskaan, mutta jos sit kymmenen vuoden päästä. :D Mutta todella hienoa kuulla, että elämä on jäsentynyt. Muistan, etteivät ruusuisia aikoja sulle olleet nuo ja muistan jonkin kerran, kun ei ollut kuulunut susta joihinkin päiviin (tai viikkoihin) niin olin aika varma, ettei sua enää ole. Menin kauppaan ja ostin masennuspäissäni sitten kaksi suklaalevyä, kun ahmin surien. Viestiteltiin jotain sen jälkeen vielä, mutta nyt oli kyllä pitkä aika välissä ilman mitään viestejä. Kiva lukea kyllä noita vanhan foorumin viestejä, mutta vähän haluisin lukea vanhoja meseviestejä, mutta toisaalta ehkä ihan hyvä, että ne on kadonnut bittiavaruuteen.
Muistan myös kun purjon kanssa viestiteltiin jollain toisella foorumilla TOSI PALJON. Harmi että tällainen perinteinen foorumikulttuuri on kuollut ja nykyään on vaan algoritmeilla pyörivät sosiaaliset mediat.
Team Aqua kirjoitti:Tänne kirjottaminen melkein saa terapeuttisesti hetkeksi aikaan tunteen siitä, että olisi vielä lapsi ja elämä edessä. Pääsee ikään kuin takaisin menneisyyteen.
Tämäpä juuri! Toisaalta kääntöpuolena tulee sitten se, että mikä kaikki on mennyt kuin joskus unelmoi. Tuntuu myös todella oudolta olla tällä nimimerkillä, en taida olla enää missään muualla Evilman kuin täällä. :D
Itsellä elämä ollut sit aika vuoristorataa. Oon viimeiset kymmenen vuotta vaa opiskellut ja kerännyt tutkintoja, vähän yrittänyt ja tehnyt töitä sivussa. Tutkinnot löytyy sosiaalialalta ja teatterialalta, joista jälkimmäisen alan hommia teen enimmäkseen tällä hetkellä. Sillä elannontekeminen on kyl aivan perseestä ja näin yrittäjänä, kun asiakkaat maksaa milloin sattuu. Onneksi tänään viimein tuli rahaa tilille, vaikka myöhässä tosin.
Pandemia-aika oli itselleni henkisesti aika helvettiä. Mulla alkoi hieman pandemiasulkuja paniikkikohtaukset, jotka paheni sitten pandemia-aikana. Sitten erilaisia masennuskausia tässä ollut (useimmiten kausimasennus syksyllä). Vaikein juttu viime vuosilta on, kun yks lähimpiä ystäviä teki itsemurhan kolme vuotta sitten. Sen jälkeinen syksy oli itselleni todella helvettiä. Onneksi on päästy eteenpäin ja elämässä on nyt enemmän valoa kuin tällä vuosikymmenellä aiemmin.
Vanhoissa viesteissä puhuin aina jostain baybeh~~:ista. Ei löydy elämästä sellaista tällä hetkellä ja se on aika kipeää. Pieni unelma olis perheestä tässä vielä eikä sellaista yksin viitsi perustaa.
/vuodatus
On elämässä hyviä asioita onneksi. Huomenna oon menos esiintymään, sitten on teatteritreenejä vedettävänä nyt viikonloppuna ja lähipäivinä menossa katsomaan paria kiinnostavaa esitystä.