Pura ilosi

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Pura ilosi

ViestiKirjoittaja Tompson » 28.04.2019 00:30

Asiasta ei ole vielä tarkkaa tieteellistä varmuutta, mut labotatorio-oloissa tehdyt alustavat tutkimukset osoittaa että ainakin hypoteettisesti on mahdollista että olen löytänyt jumalattaren. (<3w<3)
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja kiesu » 28.04.2019 10:54

Tompson kirjoitti:Asiasta ei ole vielä tarkkaa tieteellistä varmuutta, mut labotatorio-oloissa tehdyt alustavat tutkimukset osoittaa että ainakin hypoteettisesti on mahdollista että olen löytänyt jumalattaren. (<3w<3)

Nyt tarvitsen kyllä koko tarinan :o'
kiesu
Super-jäsen
Super-jäsen

ViestiKirjoittaja Heiccu » 24.05.2019 15:44

* Sain työviisumin kolmeksi (3) vuodeksi \0/ Olen erittäin tyytyväinen.
Heiccu
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Chico » 03.07.2019 20:41

- Huomenna tulee Netflixiin Stranger Thingsin 3. kausi! \o/. Ai että, tätä on odotettu! Varmasti huikea kausi jälleen luvassa, ainakin trailerien perusteella vaikuttaa todella lupaavalta.

- Ensimmäinen kesälomaviikko ja mä niin nautin <3. Mitään erityistähän en ole loman kunniaksi vielä tehnyt (lähinnä nukkunut ja katsonut maratonina Fear The Walking Deadia HBO Nordicista :D) eikä mulla muutenkaan ole mitään suunnitelmia, ihan vaan aattelin chillailla ja nauttia kesästä. Jo se, että saan noudattaa lomalla luontaista vuorokausirytmiäni (=yöt kukutaan, aamut nukutaan) on silkkaa luksusta.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Zervy » 26.06.2020 16:00

- Ulkona on +30,4 °C ja olen viimeisen viikon vaan maannut vesistöjen äärellä alkoholista kaljaa juoden ja hikoillut senttien kanssa (© Usko Eevertti Luttinen).

- Sain Stardew Valleyssa päivitettyä navetan ja kanalan viimeinkin kaikista parhaimmalle tasolle ja pääsen täten ostamaan lampaita, possuja ja pupuja. Eläinten automaattisen ruokintajärjestelmän unlockaaminen helpotti myös kummasti elämääni. Vielä kun löytäisin sen viheliäisen dinosauruksen munan, niin voisin vihdoinkin hautoa siitä oman dinosauruksen kanalani kauhuksi.

- Ebaysta tilaamani parin euron rihkamat löysivät lopulta perille, kivasti näin 3 kuukauden päätteeksi. Luonnollisesti annoin myyjille negatiiviset palautteet.

- Sain jalan 90°kulmaan ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen eikä kävely ole enää täysin samanlaista jalattoman lokin ontumista kuin mitä ennen \o/. Leikkaukseen vielä tosin on aikaa vaikka kuinka kauan, jolloin koko polvi sitten rakennetaan uudestaan. Noh, nyt ainakin on hyvä aika olla sairaslomalla, makoilla joka päivä auringonpaahteessa, pelailla, lomailla, nukkua pitkään ja saada silti hyvin rahaa. Haluankin nyt kiittää teitä kaikkia siitä, että heräätte joka saatanan aamu töihin tienaamaan ja näin rahoitatte minun elämääni.
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

ViestiKirjoittaja Zervy » 23.02.2021 00:56

- Yli 7 vuoden eron jälkeen voin vihdoinkin kutsua itseäni jälleen tamperelaiseksi! Muutto sujui ongelmitta leikatusta, jäykästä ja tunnottomasta polvesta huolimatta, ainoastaan sohvan saaminen ylimpään kerrokseen oli aavistuksen ongelmallista.

- Uusia Vihreät kuulat -karkkipusseja oli ilmestynyt kauppaan.

- Salkkareiden Mustavaarat saivat viimein ansionsa mukaan.

- Viime vuoden kesälomalla on mukavaa olla ja voi juoda valkovenäläisiä näin maanantai-iltana.
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

ViestiKirjoittaja Chico » 23.05.2021 02:54

HYVÄ SUOMI, HYVÄ BLIND CHANNEL! \o/ Euroviisujen kuudes sija ja Suomen toiseksi paras sijoitus ikinä! Aivan jäätävän kova suoritus, olen vieläkin aivan shokissa ja pyörällä päästäni, siis voi huhhuh sentään. Osasin kyllä odottaa Suomelle hyvää sijoitusta finaalissa, mutta en sentään ihan näin hyvää. Erittäin ylpeä Oulun pojista, kova työ ei todellakaan mennyt hukkaan!

Olen myös erittäin iloinen Italian voitosta, kaikista suurimmista ennakkosuosikeista (Italia, Sveitsi, Ranska) ehdottomasti se parhain ja mieluisin voittaja.

(saatan ehkä myöhemmin postailla tuonne viisutopiciin enemmän mietteitäni finaalista, jahka olen ensin toipunut tästä kaikesta ja saanut viikon aikana kertyneet univelat kuitattua :D)
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Sake » 15.06.2021 07:07

Meikäläisestä tuli sunnuntain alkajaisiksi pienen pojan isä.
Kuun vaihteessa muutettiin rouvan kanssa omaan taloon joka ostaa päräytettiin keväällä.

Kaikkea ikävääkin on elämässä menossa, mutta olen huomannut että en nykyään niistä ole juuri moksiskaan, aiheita Pura ilosi- otsikon alle on kuitenkin niin paljon.
Sake
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Chico » 22.10.2021 14:49

Vaikka harmitus onkin käsinkosketeltavissa, en kuitenkaan lannistunut vaan varasin heti kotiin päästyäni uuden teoriakoeajan jo huomispäivälle.

Ja läpi meni. Tulos 65/70, eli ihan kelpo suoritus vaikka itse sanonkin. Kolme virhettä tilannekuvatehtävissä, yksi riskientunnistamisessa (auts) ja yksi muistaakseni jossain auton mekaniikkaan liittyvässä kysymyksessä tjs. No eniweis, onneksi tää on nyt hoidettu pois päiväjärjestyksessä ja voin keskittyä loppujen ajotuntien suorittamiseen sekä alkaa jännittämään itse final bossia eli inssiajoa... apuva.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Avri » 19.04.2022 21:02

Sake kirjoitti:Meikäläisestä tuli sunnuntain alkajaisiksi pienen pojan isä.

Wau, onneksi olkoon!! ... Näin melkein vuosi myöhässä, hups!

Täällä päin maailmaa asiat menee jotakuinkin ihan jees, ei voi hirveästi valittaa. Joku eurojackpotin tapainen kun pamahtaisi meikän osoitteeseen niin sitten xD. Mutta ilmankin lottovoittoja asiat on aika hyvin, sää Cornwallissa on tosi jees, töissä on harvinaisen lupsakka meno, palkankorotusta lupailtiin ja meidän 15 viikkoinen koiranpentukin nukkuu viimein yön yli ilman tarvetta päästä ulos tarpeille. Pokémon Centerkin laajentui Britanniaan alkuvuodesta, joten eipä tarvi pohtia minne palkan laittaa. Koko lapsuuden/teiniajan unelmoin Pokémon Centerissä shoppailusta ja nyt sekin on mahdollista. Tänään sieltä saapuikin ihan super hieno Kotobukiya Leon-figuuri <3
twitter: @traineraino
Avri
Tulokas
Tulokas

EdellinenSeuraava

Paluu Melumesta