Mitä ostit viimeksi?

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Mitä ostit viimeksi?

ViestiKirjoittaja Silphymon » 11.06.2024 15:03

Kävin viikonloppuna hakemassa kylän Tokmannista itselleni riisinkeittimen. Mikään ihmeellinen kapistus ei ole kyseessä (Wilfan INARI), koneessa on kaksi nappia joista toinen on virta, mutta riittää kaikessa yksinkertaisuudessaan minulle oikein hyvin. Ensimmäiset riisit olen sillä jo keittänyt, ja hyvää tuli!

Voisi joskus kokeilla huvikseen, onnistuuko tuolla tehdä riisipuuroa...
*
Kuva
Silphymon
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Chico » 18.07.2025 20:26

Rupesi käsin tiskaaminen kyllästyttämään siinä määrin, että menin ja ostin Gigantin kesäalesta Boschin astianpesukoneen. Muutin huhtikuussa asuntoon, missä tiskikonetta ei ollut valmiina mutta sellainen oli mahdollisuus omakustanteisesti hankkia ja asennuttaa (kysyin tästä vuokranantajalta jo näytössä), niin pitihän se sitten lopulta hommata kun sattui hyvä tarjous eteen. Edellisessä asunnossa tiskikone kuului ns. vakiokalustoon, ja kyllä vaan otti voimille alkaa tähän uuteen asuntoon muuttaessa tiskaamaan taas käsin kun oli jo niin tottunut käyttämään konetta. Olen aina vihannut käsin tiskaamista, joten oli alusta alkaen selvää että tiskikone se on lopulta hankittava, en olisi varmaan ottanutkaan tätä asuntoa mikäli sitä ei olisi ollut tähän mahdollista asentaa. Astianpesukone on nyt ollut käytössä reilun viikon ja olen sitä kaksi kertaa käyttänyt. Tähän mennessä ei mitään moitteen sanaa, kone on ollut todella hiljainen ja helppokäyttöinen, ja astioista tullut säihkyvän puhtaita. Tiskikoneen myötä elämä helpottui taas kertaheitolla, on kyllä paljon mukavampaa kokkailla ja leipoa kun ei tarvitse stressata kertyneestä tiskistä. Hyvä ostos siis kaikin puolin, 5/5 8-)'
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Zervy » 06.12.2025 21:28

Oslon keskustassa The Wild Rover -ravintolassa ostin tuopillisen sitä hyvää krääsää elikkäs olutta. Mukillinen maan halvinta ja mauttominta Ringnes-kaljaa maksoi 16 euroa ja taas sai hetken miettiä elämänvalintojaan. Norja on aivan uskomattoman hikinen persereikä, täällä ei ole mitään nähtävää ja tänne ei tarvitse kenenkään tulla. Jatkossa lentolipun ostamista toiseen pohjoismaahan voi pitää esimerkkinä siitä, että elämässä tulee toisinaan tehtyä virheitä.
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

Edellinen

Paluu Melumesta