Pura raivosi

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Pura raivosi

ViestiKirjoittaja Chico » 30.06.2022 21:12

Kävipä sitten niin ikävästi että sairastuin koronaan. Oireet alkoivat maanantai-iltana pää- ja kurkkukivulla, yön aikana nousi kuume ja olo oli niin kertakaikkisen hirveä etten saanut nukuttuakaan. Aamulla raahauduin sängystä tekemään koronan kotitestin (sattui onneksi olemaan yksi ylimääräinen jemmassa) ja sehän oli sitten positiivinen. Tartunnan sain todennäköisesti äidiltäni jonka luona kävin viime perjantaina. Äiti valittelikin tuolloin että on pikkuisen heikko olo ja seuraavana päivänä hän laittoi WhatsAppissa viestiä että sai positiivisen tuloksen koronatestissä. Ollaan äidin kanssa ahkerasti soiteltu ja viestitelty vertaistukimielessä, ja äiti-parka onkin kuulemma aika heikossa kunnossa ja aivan sänkypotilaana :(. Itsekin olin aika huonona kaksi ekaa päivää ja makasin vain sängyssä puolikuolleena, mutta kuumeen laskettua olo muuttui suhteellisen siedettäväksi ja pystynkin nyt olemaan hyvin jalkeilla. En kylläkään jaksa muuta kuin möllöttää koneen tai television ääressä, mutta eipä sitä sairaana tarvitse jaksaakaan vaan silloin levätään ja otetaan ihan iisisti. Nyt kun on vielä tämä ankara helle, niin olo on kyllä niin naatti ettei tosikaan. No, ehkäpä tämä tästä pikkuhiljaa. Äidistä olen kyllä hieman (tai no, paljonkin) huolissani, hän on kohta viikon sairastanut eikä olo vain tunnu helpottavan. Itselleni tämä tauti ei osoittautunut perusflunssaa kummoisemmaksi, mutta valitettavasti kaikki eivät näin vähällä selviä. Olenkin toitottanut äidille moneen kertaan että ottaa vain rohkeasti yhteyttä terveyskeskukseen, mikäli olo ei ala lähipäivinä helpottamaan tai pahemmassa tapauksessa vielä tuosta huononee, omalla terveydellään ei kannata leikkiä.

Otan osaa Chico ❤️ En tiiä muistatko mua ja postauskin on jo vanha, mutta voimia tähänkin hetkeen!

Lämmin kiitos osanotosta <3. Isän poismenosta ja hautajaisista tuli tässä kuussa vuosi täyteen. Surutyö on nyt onneksi tehty, kaipaus on toki edelleen suuri ja viime vuoden tapahtumien muisteleminen nostaa edelleen aika-ajoin kyyneleet silmiin. Ja tottakai muistan sinut, olithan yksi foorumin alkuaikojen aktiivisimmista jäsenistä ja moderaattorinakin olit, kuten minäkin. Huh, noista ajoista onkin ehtinyt vierähtää pieni ikuisuus...
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Chico » 08.12.2022 19:38

Sebastian Schilde ja Michael Simon jättävät Scooterin :o' :o' :o'
Bastin lähdöstä oli huhuttu jo aikaisemmin mm. yhdessä isossa FB-faniryhmässä, mutta Michael lähtö tuli aivan puun takaa. Scooterissa jäsenet ovat vuosien varrella vaihtuneet useampaan otteeseen, joten ei tässä sinänsä ole mitään uutta, mutta se että kaksi jäsentä lopettaa samaan aikaan on jo ihan ennenkuulumatonta ja veti tällaisen pitkäaikaisen faninkin täysin hiljaiseksi. Suuri surun päivä kaikille Scooterin faneille :(

Vaikka olenkin tällainen ikuinen pessimisti, niin en silti usko että tämä oli Scooterille viimeinen kuolinisku vaikka yhtyeessä onkin jäljellä enää yksi jäsen, eli nokkamies H.P. Baxxter. Jos Scooter selvisi Rickin lähdöstä vuonna 2013, niin selviää se myös tästäkin, ensi kesänä olisi tulossa iso Saksan kiertue ja siellä pitäisi olla kolmen kopla kasassa tarjoamassa sakemanneille hyppyteknoa koko rahan edestä. Luultavasti yhtyeeseen on jo rekrytoitu (tai ollaan kiireesti rekrytoimassa) kaksi uutta jäsentä, jotka esitellään faneille ja muulle maailmalle mahdollisimman pian, HooPee kun tuskin tulee jatkamaan Scooteria sooloprojektina ulkopuolisten säveltäjien/soittajien kera. Optimistisimmat fanit elättelevät jo toiveita siitä, että Rick J. Jordan saapuisi takaisin pelastavana enkelinä ja nostaisi Scooterin jälleen uuteen nousuun, mutta itse näin kylmän viileänä realistina totean vain että "not gonna happen", enkä myöskään usko että kukaan muukaan entinen jäsen olisi palaamassa takaisin. Tietysti on myös olemassa se uhka, että Scooterin taru oli tässä, ja vaikka ajatuskin lopettamisesta korventaa sisuskalujani, niin järjellä ajateltuna se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin jättää yhtye yhä tiheämpään tahtiin vaihtuvien jäsenten käsiin viimeisissä kuolinkouristuksissaan. Jään pelonsekaisin tuntein seuraamaan, miten tilanne tästä kehittyy...

Eipä mulla muita raivonpurkauksia tällä kertaa eli suhteellisen hyvin menee just nyt, joulukin tulossa ja kaikkea!
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Chico » 29.09.2023 11:52

Kuva
Taika 4.2.2014 - 28.9.2023

"Tänään on se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
emmekä eroa enää koskaan"

Lepää rauhassa, pieni rakas <3

Olen ihan rikki, koko eilinen ilta meni itkiessä ja sama jatkuu edelleen. Tuntuu että tukehdun tähän suruun, on niin ikävä pientä karvapalloa...
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Edellinen

Paluu Melumesta