Pelipper Reborn

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Pelipper Reborn

ViestiKirjoittaja purrjo » 13.10.2018 07:47

Moimoi, onnistuin kans löytämään tieni tänne B)
Kuva
purrjo
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Tompson » 10.11.2018 02:20

[quote=Chiconen, Pura ilosi]-- Ikävä Anttilan TopTen-osastoa ;__;[/quote]
Halusin vain yhtyä Chicoon miks toi kuulosti nyt ihan väärältä, uusiks! tähän lauseenkaltaiseen ilmaukseen. Ihan sama vaikkei Anttila yhtiönä tekiskään ihmekampäkkiä mut haluun jonkun TopTenin kaltasen puljun. Why are we not funding this?
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Zervy » 23.12.2018 21:40

Kuva

Eipä siinä mennyt kuin vain 135 yötä, että jaksoin rekisteröityä tänne :DDD. Aatonaaton ostokset ja siivoilut hellittivät äsken sen verran, että aloin ihan nostalgian kunniaksi lueskelemaan vanhan Tapatalk-Teejiifoorumin jouluviestejä vuosien takaa ja sitten mietin, että pitäähän nyt perinteiden kunniaksi toivottaa hyvää joulua kaikille foorumilaisille, joten päätin lopulta täyttää rekisteröitymiskaavakkeen tännekin. Pakko myöntää, että meni kyllä täysin motivaatio kirjoitteluun tämän foorumimuutoksen myötä, en millään olisi raaskinut luopua kaikista vanhoista viesteistämme enkä millään olisi jaksanut kirjoittaa uudestaan kaikkia omia viestejäni! Typerä Zetaboards kun meni ryssimään asiat, mutta nyt oli korkea aika käydä nappaamassa oma nimimerkki talteen ja tulla antamaan elonmerkki itsestä.

Voisin kenties joskus paremmalla hetkellä kirjoittaa jonkun kuulumisiin keskittyvän viestin, mutta kerrotaan nyt lyhyesti, että tällä hetkellä elämäni koostuu aika paljon töiden paiskimisesta, pro gradun toivottomasta suunnittelusta, baareissa ravaamisesta, Switchin pelailusta ja Tulen ja jään laulun lukemisesta. Lisäksi elämään kuuluu edelleen Pokémon GO:n pelailua päivittäin, tilanteen ollessa 413/419! Nyt töistä on onnekkaasti tasan viikon mittaiset vapaapäivät, joten tätä voi kutsua jo ihan varsinaiseksi joululomaksi ja ainakin pääsee nyt kunnolla rauhoittumaan Tampereella joulun viettoon. Varsinainen palkallinen talviloma on sitten tammikuun viimeisellä viikolla, jolloin täytyy taas lähteä ulkomaille antamaan Azulle muutamia lippuja laskuriin.

Nyt menen vähän selailemaan uutta foorumia näin rekisteröityneen käyttäjän silmin ja räpläämään kaikki tuikitärkeät asetukset kuntoon. 68-asteinen kinkku paistuu uunissa ja hetkeen ikuiseen on aikaa 140 minuuttia. HYVÄÄ JOULUA!
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

ViestiKirjoittaja Azurill » 27.12.2018 19:57

Tapatalkilta tullut tällainen sähköposti:

In 2018, we completed the integration of Zetaboards, Invision Free and Network 54 into Tapatalk Groups. Tapatalk Groups now has over 65,000 forums, and is the world’s largest free forum-hosting platform.

We are continuing to grow, with forums from Xenforo, vBulletin, phpBB and SMF migrating to the Tapatalk Groups platform, and we are continuing to add features and improve the platform.

Ei kai nyt tämäkin foorumi ole muuttumassa Tapatalk-pohjaiseksi...?
Kuva
Avatar ja allekirjoitus © Silphymon
Azurill
Supermoderaattori
Supermoderaattori

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.12.2018 10:10

Azurill kirjoitti:Tapatalkilta tullut tällainen sähköposti:

In 2018, we completed the integration of Zetaboards, Invision Free and Network 54 into Tapatalk Groups. Tapatalk Groups now has over 65,000 forums, and is the world’s largest free forum-hosting platform.

We are continuing to grow, with forums from Xenforo, vBulletin, phpBB and SMF migrating to the Tapatalk Groups platform, and we are continuing to add features and improve the platform.

Ei kai nyt tämäkin foorumi ole muuttumassa Tapatalk-pohjaiseksi...?

Ei ole, tuolla tarkoitetaan vain sitä että jotkut phpBB:tä aiemmin käyttäneet foorumit ovat vaihtaneet Tapatalkiin. Tässä pitää muistaa että phpBB on foorumisofta ja että tätä foorumia hostaa Munfoorumi (Munverkko). Munverkko on siis se taho joka ilmoittaa sinulle jos foorumille on tulossa jotain isompia muutoksia, tosin se on niin pieni pulju ettei Tapatalkilla ole kiinnostusta sitä kohtaan.
Mewtwolover
Mewtwonpalvoja
Mewtwonpalvoja

ViestiKirjoittaja Tompson » 21.02.2019 20:39

Onko täällä enää ketään piste kom?
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Boom » 23.02.2019 02:07

PUM!!!

Päätin vihdoin aktivoitua ainakin jossain määrin. Siihen on useita syitä, miksi minua ei ole foorumilla juurikaan näkynyt sitten tapatalk-episodin. Aluksi kirjoittelu väheni merkittävästi, kun jäin kaipaamaan vanhalta foorumilta sitä niin ihanaa soopalootaa. Sitten alkoikin käytännössä koko syksyn kestänyt sairastelukierre. Ei mitään normaalia räkätauteilua ja kuumeilua kummempaa, mutta kipeänä tuli oltua varmaan saman verran kuin edellisen kymmenen vuoden aikana yhteensä. Joulun ja uuden vuoden yli pääsin tällä kertaa sairastelematta, mutta rentoutua ei silloinkaan juuri ehtinyt. Koko joulunaika meni vauhdilla ohi ja tuntui että silloinkin oli kiire. Uusi vuosi alkoikin sitten surullisemmissa merkeissä. Sitä ehti kulua alle kaksi viikkoa, kun siskoni kuoli. Viimeinen kuukausi on ollut surun keskellä vaikeaa ja stressaavaa aikaa.

Aktivoidun varmasti kevään mittaan paremmin. Sillä välin te muut voisitte luoda tänne Pelipperiin jotain kiinnostavaa keskustelua. ;)' Soopalootaa ei enää ole, joten nyt olisi hyvä tsäänssi palauttaa Pelipper siivilleen. Minulla on ikävä niitä aikoja, kun (lähes) kaikki kävivät Pelipperissä kirjoittelemassa kuulumisiaan oikein pitkän kaavan mukaan ja juttelemassa milloin mistäkin.
Boom
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja SobiMoppi » 27.02.2019 17:51

Osaanottoni Boom.

Itse pitäisi kans aktivoitua paremmin. Kaipaan kunnon foorumimeininkiä joten pitäisi sellaista synnyttää. Itse olen ollut vähän pidemmänkin aikaa Teejiifoorumilta ylipäätään kateissa ja missannut oikeastaan kokonaan aiemmin mainitun taptalk-episodin. Elämä on pyöritellyt suuntaan ja toiseen itseäkin tässä. Lukiot käyty, Ammattikoulut käyty ja viimein olen laskeutunut tänne missä nyt ollaan eli Seinäjoelle Ammattikorkeaa käymään. Tässä välissä on ehtinyt olla parisuhde, erotilanne joka päättyi kämppäkaveriuteen kumminkin eli väleissä ollaan, ja omillaan asumiseen totuttelua. Sain myös vihdoin aikaiseksi selvittää omat päänmenoni, ja nyt on viimein todettu keskivaikean ja vaikean rajoilla palloileva masennus. Lääkitys on kunnossa ja terapiatoiminta on aloitettu eli suunta on silti ylöspäin.
Twitter x Carrd x Tumblr
Discord - Ceradenja #2709

ex Saniainen
SobiMoppi
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja kiesu » 28.02.2019 11:51

Boom anti-vaccer confirmed. Näin siinä sitten käy :D

Oon ite niin asennoitunu jo chatti-formattiin ettei näitä pitkiä foorumiviestejä meinaa enää kehdata kirjottaa.
Mullakin oli mase nuorempana, ja siihen jotain pillereitä sain, joita en sitten suostunut syömään ensimmäisen paketin jälkeen koska te turta fiilis mitkä ne jätti jälkeensä oli kaikkea muuta kun sitä toivottua effektiä. Terapiasta ei mulle ollu mitään hyötyä koska en pahemmin välitä puhua asioistani muutenkaan niin ei pahemmin tullu mitään siitäkään :D toivoton tapaus
Häipyi sitten varmaan itsekseen koko mase jossain vaiheessa (itse diagnosoin että olis lähteny, en suostunu enää lääkäriin siinä vaiheessa :P). Tiedä sitten mikä senkin lopullisesti hääsi, ainakin muutin asennetta ihan tietoisesti viilipytymmäksi. Olin jatkusvasti vihanen nuorena, se vaihtui siitä"getting over it" silmienpyörittelyksi, varsinainen parannus tämäkin.

Oon aina vihannu kouluja mutta nyt on ollu jo pitkään kova kiinnostus mennä opettelemaan ohjelmointia. Oon harjotellu amatööristi mutta kovin on hidasta, varmaan koulu jeesais tässäkin.
Aloitin ihan huvikseni myös kirjoittamaan kirjaa hyvän aikaa sitten, siinä on jo parisataa sivua, mutta kiroilen jatkuvasti kun sijoittuu keski-aikaan ja suomenkieltä ei silloin ollu olemassa, ja hirveän huonosti löytyy käännöksiä vanhoille termeille jotka ei oo enää käytössä. Joko pitää tehdä kompromisseja ja käyttää jotain mordernia versiota joka ei ihan tarkoita samaa mutta melkein, tai keksiä päästä :P
kiesu
Super-jäsen
Super-jäsen

ViestiKirjoittaja Tompson » 28.02.2019 22:48

Boom kirjoitti:Sillä välin te muut voisitte luoda tänne Pelipperiin jotain kiinnostavaa keskustelua. ;)' Soopalootaa ei enää ole, joten nyt olisi hyvä tsäänssi palauttaa Pelipper siivilleen. Minulla on ikävä niitä aikoja, kun (lähes) kaikki kävivät Pelipperissä kirjoittelemassa kuulumisiaan oikein pitkän kaavan mukaan ja juttelemassa milloin mistäkin.

No mullahan ei ole elämää eli mulle harvoin kuuluu mitään uutta. Toki jos pelaamisen ja syömisen ympärillä pyörivästä elämästäni jotain uutta haluaa alkaa tonkimaan niin mainittakoon et sain tänään lopultakin otettua itteäni lompakosta ja/tai niskasta kiinni ja tilattua Switchin enkä ole kuin parisen vuotta myöhässä. xD
Also jos Pelipperin siivilleenpalautukseen ei muuta keinoa löydy niin... *myhäilee ilkeästi samalla kun latailee rekmeikköriä* ...just ask Uncle Tom to liven up things a lil'.
Tompson
Jäsen
Jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Melumesta