Pura raivosi

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Re: Pura raivosi

ViestiKirjoittaja Chico » 20.05.2019 21:44

- PED = Post-Eurovision Depression. Arki tuntuu aina tavallistakin harmaammalta ja tylsemmältä viisujen jälkeen. Suomikin sijoittui hienosti oman semifinaalinsa viimeiseksi ja koko kisojen kolmanneksi huonoimmaksi. Heh, en kyllä ihan noin surkeaa tulosta odottanut. Onneksi sentään monet muut suosikkini pärjäsivät viisuissa kelvollisesti, Alankomaat peräti voittikin. Äh, kiinnostaisi kyllä kirjustella enemmänkin finaalitunnelmia tuonne viisutopiciin, mutta se menisi jälleen tuplapostaamiseksi ja saisin taas vain aikaiseksi turhan ja sekavan tekstiseinäpostauksen. Ehkä kirjoitan, ehkä en, katsotaan jos tällä viikolla jaksan kun finaalin tapahtumat on vielä tuoreessa muistissa. Viikon päästä finaalista ei kuitenkaan muista enää mitään (paitsi Hatarin ja Hatarin poliittisen tempauksen)

- Tänään on ollut tavallista lämpimämpi päivä, mikä on ollut sinänsä ihan jees, mutta kuumuus ja auringonpaiste on ollut myös syynä siihen, miksi päätäni on särkenyt koko päivän. Vieläkin jomottaa :(.Tätä tapahtuu aina joka vuosi alkukesällä kun ensimmäiset helteet saapuvat, jotenkin tuo yhtäkkinen lämpötilan muutos ja kirkas auringonpaiste on vaan liikaa ja kroppa reagoi siihen aina mm. päänsäryllä ja heikotuksella. Rakastan kesää, aurinkoa ja lämpimiä päiviä, mutta kestää aina hetken ennen kuin totun niihin.

- En tiedä vieläkään ketä äänestäisin Eurovaaleissa. Samaa puoluetta olisi tarkoitus äänestää kuin eduskuntavaaleissa, mutta henkilöä en ole vielä osannut valita ja kyllä silläkin on minulle merkitystä. Huomenna viimeinen ennakkoäänestyspäivä ja siihen mennessä pitäisi olla jo jotain päätettynä. En koskaan käy äänestämässä varsinaisena vaalipäivänä, enkä aio tehdä niin nytkään, eli jos huomenna ei ole ehdokasta valittuna, niin en käy äänestämässä ollenkaan. No ei, kyllä mä käyn jonkun numeron sinne rustaamassa, ei maksa mittään ja äänestyspaikkakin sattuu olemaan sopivasti työmatkan varrella.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Tompson » 22.05.2019 13:34

Mä sulan. Simple as that.
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja kiesu » 22.08.2019 21:36

Pitää nyt marista tännekkin. Talossa on putkiremontti meneillään ja joka päivä saa kuunnella porien koreaa rymytystä. Tänään kävi vielä sellainenkin, kun porailivat tuossa yläkerran asunnossa, mun katosta alkoi yks kaks lorista läpi vettä. Kiva.
Kahdesta lampusta vuotaa vesi. Valot pimeänä makkarissa, molemmissa eteisissä, vessassa ja keittiössä. Meinasin lähteä remonttia karkuun sukulaisille, mutta hyvä etten menny, olis muuten menny hyvin äkkiä makkarin laminaatti pilalle. Nyt kerkesin suht sukkelaan hakea tohon sangon alle edes.
Ai että remontit on kivoja /kiroilee
kiesu
Super-jäsen
Super-jäsen

ViestiKirjoittaja Zervy » 09.10.2019 15:17

Tinypic meni konkurssiin tai Donald J. Trump sulki sen tai jotain, ja kaikki viimeisen 13 Teejiifoorumi-vuoden aikana keräämäni kuvat katosivat suoraan bowserin pyllyyn xD. Kaikki Pasila-avatarit, Lost-signaturet, marjatyrnit, usko luttiset, joulukalenterin luukut ja miljoonakalat. :lol: :lol: Vaikka ehkä ihan hyvä vaan.
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

ViestiKirjoittaja Tompson » 31.10.2019 01:12

Siis toisaalta mun elämä on pelailua ja nommausta mut toisaalta kans tuntuu välil tyhjemmälle kun tää postaus. Perkele.
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Chico » 18.03.2020 18:28

Euroviisut on peruttu! :o' :('

Tätä uutista osasinkin jo odottaa etukäteen ja sieltä se sitten tuli. Vaihtoehtoisia tapoja viisujen järjestämiseen oli toki mietitty, kuten myös itse kilpailun siirtämistä myöhempään ajankohtaan, mutta tällaiseen ratkaisuun nyt sitten lopulta päädyttiin. Täysin ymmärrettävä päätös ottaen huomioon nykyisen pandemiatilanteen, mutta harmittaa silti ihan suunnattomasti. Eniten tietysti artistien/lauluntekijöiden sekä järjestäjien puolesta, kaikki se vaiva ja aika, mikä on nähty kappaleiden ja kilpailujen järjestämisen eteen valui kertaheitolla viemäristä alas :(. Oikeus ja kohtuus olisikin, että täksi vuodeksi valitut artistit saisivat halutessaan edustaa ensi vuoden viisuissa, ja tästä kuulemma käydäänkin keskustelua ohjausryhmän ja yleisradioyhtiöiden kesken jossain vaiheessa.

Mutta joo, se siitä viisukeväästä sitten... palataan asiaan vuoden päästä.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja whee » 30.03.2021 21:13

Raivostuttaa edelleen, kun vähän aikaa sitten meni 96 päivän snapchat-streak rikki Zervyn kanssa. RIP
whee
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Chico » 09.04.2021 12:53

- Isällä on parantumaton syöpä. Ei ole enää mitään muuta tehtävissä kuin oireiden/kipujen lievitys, ja isä on tälläkin hetkellä OYS:ssä palliatiivisessa hoidossa. Tämä on ollut todella raskasta aikaa niin isälle kuin meille omaisillekin, huoli ja epätietoisuus ovat läsnä koko ajan. Ei pysty sanoin kuvailemaan kuinka kamalaa tämä on...
(en pysty tästä asiasta sen enempää purkautumaan, alkaa jo nyt itkettämään)

- Reuma on ollut todella äkäisenä viimeisen puolen vuoden ajan, kipuja on päivittäin ja vähän väliä joku nivel on tulehtunut. Olen ollut reumapoliin yhteydessä ja seuraavaksi olisi tarkoitus aloittaa biologinen lääke, kunhan Kela on ensin käsitellyt ja hyväksynyt erityiskorvattavuushakemuksen. Itsehän en kovin mielelläni haluaisi aloittaa biologista lääkettä (pelottaa haittavaikutukset), mutta ei tässä oikein ole muutakaan vaihtoehtoa, perinteiset kipu- ja reumalääkkeet (joita on ollut tässä 8 vuoden aikana käytössä useampaa sorttia) eivät enää tehoa samalla tavalla kuin lievempinä aikoina, ja muutenkin tämä sairaus on nyt pakko saada hallintaan sillä olen lopen kyllästynyt jatkuviin kipuihin ja väsymykseen.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Chico » 21.10.2021 18:06

- Kävin tänään ekan kerran autokoulun teoriakokeessa ja kuvakysymyksissä oli YKSI (1) virhe liikaa, muuten olisin päässyt kokeen läpi. Kyllä ottaa päähän, se oli niin lähellä, NIIN PIRUN LÄHELLÄ! Arrrghh!
Vaikka harmitus onkin käsinkosketeltavissa, en kuitenkaan lannistunut vaan varasin heti kotiin päästyäni uuden teoriakoeajan jo huomispäivälle. Nyt vain pitää käyttää tämä ilta tehokkaasti erityisesti niiden osioiden kertaamiseen, missä tuli eniten virheitä ja marssia huomenna reippaasti takaisin Ajovarman toimistoon. Kyllä se vielä läpi menee, prkl!

- Pitäisi käydä jossain vaiheessa näöntarkastuksessa ja hankkia uudet rillit. Kävin viimeksi näöntarkastuksessa maaliskuussa 2015 eli on tuosta vähän turhankin pitkä aika. Näkö nyt on ainakin huonontunut, ei mitenkään radikaalisti, mutta kuitenkin siinä määrin että rillit olisi hyvä päivittää. Hirvittää vaan etukäteen se rahanmeno mikä rilleihin aina menee, miinuksia mulla on sen verran että linssien pitää olla aina 2-3 kertaa ohennetut ja mitä ohuemmat linssit, sen kalliimmaksi tulee :/. Onneksi vielä toistaiseksi olen pärjännyt yksiteholaseilla, monitehot kun vasta kalliit onkin. Ei auta itku markkinoilla, pakko se vaan on varata aika optikolle, pitää vaan ensin vähän vertailla missä putiikissa on parhaimmat tarjoukset.

Isällä on parantumaton syöpä.

Isä nukkui pois alkukesästä, ei enää vain voimat riittäneet...
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Altaria2 » 13.05.2022 14:37

Otan osaa Chico ❤️ En tiiä muistatko mua ja postauskin on jo vanha, mutta voimia tähänkin hetkeen!

Itse menetin myös äitini syövälle 2020. Ehti just täyttämään 56 ennen kuolemaansa. Vasta nyt oikeestaan tuntuu että asia ei ole täysin musertava.
Altaria2
Tulokas
Tulokas

EdellinenSeuraava

Paluu Melumesta