kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!
EU-parlamentti hyväksyi #tekijänoikeus-uudistuksen 348-274.
Tahdon lyödä seinää
kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!

kiesu kirjoitti:kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!
Tahdon lyödä seinää

Mewtwolover kirjoitti:kiesu kirjoitti:kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!
Tahdon lyödä seinää
Ei ole syytä lyödä seinään, tuo vaikuttaa vain faceen, twitteriin ja youtubeen, koska EU:n jäsenmailla ei ole resursseja valvoa koko nettiä.

Chico kirjoitti:Olen kyllä tosi iloinen että noista pääsee vihdoin eroon, eikä mua varsinaisesti itse poisto-operaatio hirvitä, lähinnä noita puudutuspiikkejä ja jälkihoitoa kipuineen stressaan ja jännitän eikä asiaa ole ollenkaan auttanut se, että netistä olen jo ehtinyt lukemaan muutamia kauhutarinoita lähinnä noihin poiston jälkeisiin kipuihin liittyen.
kiesu kirjoitti:Mewtwolover kirjoitti:kiesu kirjoitti:kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!
Tahdon lyödä seinää
Ei ole syytä lyödä seinään, tuo vaikuttaa vain faceen, twitteriin ja youtubeen, koska EU:n jäsenmailla ei ole resursseja valvoa koko nettiä.
Ja Twitchiin ja Instagramiin ja Printestiin ja kaikkiin muihinkin suuriin sivustoihin. Mitä seinään lyötävää tässä ei olisi? Kuka haluaa ostaa VPNän ihan vain postittaakseen futismatsista ottamansa kuvan tahi leffan trailerista? Tai maksaa linkkiveroa siitä että postittaa uutisia näille platformeille. Kerro mitä hyvää tässä on niin en lyö seinää, sillä en näe kuin pahaa.

Mewtwolover kirjoitti:kiesu kirjoitti:Mewtwolover kirjoitti:kiesu kirjoitti:kiesu kirjoitti:EU parlamentti äänesti juuri Artikkeli 11 ja 13 puolesta. VITTTTTTTT---!
Tahdon lyödä seinää
Ja Twitchiin ja Instagramiin ja Printestiin ja kaikkiin muihinkin suuriin sivustoihin. Mitä seinään lyötävää tässä ei olisi? Kuka haluaa ostaa VPNän ihan vain postittaakseen futismatsista ottamansa kuvan tahi leffan trailerista? Tai maksaa linkkiveroa siitä että postittaa uutisia näille platformeille. Kerro mitä hyvää tässä on niin en lyö seinää, sillä en näe kuin pahaa.
Sitä direktiiviä lievennettiin niin että ne pelätyt "meemikielto" ja "linkkivero" jäivät pois: https://www.is.fi/digitoday/art-2000006001104.html

Azu kirjoitti:Miten poisto sujui?
Mewtwolover kirjoitti:Toivottavasti sinulla on yhtä hyvä tuuri kuin minulla eli poiston jälkeen ei ole lainkaan kipuja eikä tarvitse syödä buranaa tmv. särkylääkkeitä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa