Pelipper Reborn

Tänne kaikki asiat, jotka eivät liity kerta kaikkiaan mihinkään.

Pelipper Reborn

ViestiKirjoittaja Tompson » 16.08.2018 20:37

*eeppinen musiikki soi taustalla tämän tullessa kansain eteen*
Ahem... PELIPPER (now in color)! :DDD

Ja kun sain pöllittyä kunnian avata Uuden Teejiifoorumin (also known as UTF) uudistuneen ja entistäkin hienomman joskin todennäkäisesti vähemmän brutaalin Pelipperin, kysynkin miten ihmisillä ja/tai eläimillä menee?
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

Re: Pelipper Reborn

ViestiKirjoittaja kiesu » 16.08.2018 23:50

Ihan silmä lepää tällä tuon taptalksin layoutin jälkeen.

Vähän kyllä harmittaa. Just saivat mun valitusten jälkeen korjattua linkit ja kysymysmerkit siellä ja heti me lähettiin mäkeen :D
kiesu
Super-jäsen
Super-jäsen

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 17.08.2018 15:22

kiesu kirjoitti:Vähän kyllä harmittaa. Just saivat mun valitusten jälkeen korjattua linkit ja kysymysmerkit siellä ja heti me lähettiin mäkeen :D

Tätä kannattaa ajatella eräänlaisena kotiinpaluuna, foorumi on nyt viimein kotimaisella hostilla yli kymmenen ulkomaisilla hosteilla vietetyn vuoden jälkeen.
Mewtwolover
Mewtwonpalvoja
Mewtwonpalvoja

ViestiKirjoittaja Tompson » 17.08.2018 17:14

kiesu kirjoitti:Ihan silmä lepää tällä tuon taptalksin layoutin jälkeen.

Teejiifoorumi on taas kaunis. <3
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Azurill » 17.08.2018 19:00

kiesu kirjoitti:Vähän kyllä harmittaa. Just saivat mun valitusten jälkeen korjattua linkit ja kysymysmerkit siellä ja heti me lähettiin mäkeen :D'

Onhan toi ihan hyvä juttu että ne korjattiin, kun kerran vanha foorumi jää nettiin lukumahdollisena niin saa ainakin jotain selkoa teksteistä.

Mewtwolover kirjoitti:Tätä kannattaa ajatella eräänlaisena kotiinpaluuna, foorumi on nyt viimein kotimaisella hostilla yli kymmenen ulkomaisilla hosteilla vietetyn vuoden jälkeen.

Matkamuistot vaan jäi sille tielle.

(Miksi Niitti on muuten Tompson eikä Niitti? :D)
Kuva
Avatar ja allekirjoitus © Silphymon
Azurill
Supermoderaattori
Supermoderaattori

ViestiKirjoittaja Tompson » 18.08.2018 11:14

Azurill kirjoitti:(Miksi Niitti on muuten Tompson eikä Niitti? :D)

We live in a new time old hag. Deal with it.
Also find me in Steam with the exact same name lol.
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja GL_ » 18.08.2018 16:51

Huomenta vain.
Tbh, en edes muista millä handlella olin vanhan foorumin puolella. Ehkä Kim, Ehkä KimSky, ehkä jotain muuta. Sain jostain syystä sähköpostin foorumiosoitteen muutosta, joten päätin käydä ainakin tunnuksen luomassa jos vaikka halu alkaa taas aktiivisesti foorumeita käyttämään.

Foorumilla ei vielä ole itsensä esittelyketjua, joten kirjoittelen tänne lyhyesti vähän historiaani, jos joku vaikka mysteerisesti muistaisi minut tai jotain.

Nimi on Kim, olen Pokémonpelejä pelannut koko ikäni.
Miljoonia vuosia sitten olin hyvinkin aktiivinen tällä (Teejii) foorumilla, saatoin jopa olla moderaattori tai jotain, mutta jossain vaiheessa motivaatio kirjoitella päivittäin vain kuoli enkä sen jälkeen ole foorumeihin koskenut.
Nykyään aikani menee videopelejä pelaillessa läppärillä, joka on vetelemässä viimeisiänsä ja animua katsellessa. Päivät on hitaita ko synti ja mitään konkreettista tekemistä en ole saanut itselleni kehitettyä.
Tahdon Nintendo Switchin pääosin uusia Pokémonpelejä varten.

Kirjoittelen itsestäni deepimmin jos olen paikalla kun itsensä esittelyketju ilmestyy tai jotain.

Tervehdys vain vanhat foorumikomradet.
GL_
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Heiccu » 18.08.2018 17:16

Hikiset terveiset Japanista! No nyt on muutamana päivänä ollut vähän "viileämpää", mut kesäflunssan mokoma iski ja kuumeen takia hikoilen ihan sikana öisin :( Oon tunnollinen opiskelija ja sairastan lomalla + töistäkin on viiden päivän vapaat niin nyt on viimeset pari päivää tullut vietettyä futonin pohjalla, vaikka haluaisin paljon mieluummin seikkailla ympäri Tokiota. Oon asunut täällä jo reilun kuukauden verran, mut en oo ees hirveesti jaksanut tai ehtinyt kierrellä missään nähtävyyksillä D: Mulla on mm. Mega Pokémon Centerkin vielä kokonaan kokematta, shame on me.
Heiccu
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Sake » 18.08.2018 18:30

Hiljaisimpinakin aikoina vierailin foorumilla melkein päivittäin, mutta tämän vuoden puolella on foorumin puolelle tullut eksyttyä hyvin harvoin. Koin järkytyksen hetki sitten avattuanin konehen ja havaittuani mitä vanhalle foorumille oli tapahtunut. Onneksi vanhat jutut on vielä luettavissa ja ehkä uuden kodin myötä keskustelu hieman vilkastuu, ainakin hetkeksi. Itse ainakin aion vakaasti aktivoitua ja spämmiä uuden foorumin täyteen tuttuja valitusvirsiäni ja pokemon seikkailujani, joiden parissa olen pitkästä aikaa viihtynyt oikein urakalla.
Sake
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Jolasu » 18.08.2018 18:42

Nyt on taas nätin näköinen ulkoasu foorumilla. Emotetkin vähän erilaisempia mitä on tottunut näkemään mut on nuo siedätteviä. :roll:
Kuva
Jolasu
Tulokas
Tulokas

Seuraava

Paluu Melumesta