Mitä pelailet nyt?

Kaikki muut paitsi Pokémon-peleihin liittyvät pelimaailman keskustelut tänne.

Mitä pelailet nyt?

ViestiKirjoittaja Chico » 03.08.2019 12:44

Skitty kirjoitti:Eli siis,topicin idea on sama kuin "Mikä nyt soi?"-topicissa,paitsi voitte postata tänne,mitä olette viimeksi pelailleet,ja millä koneella/konsolilla! Omia syitä/mielipiteitä/kommentteja voi myös jättää.Törky/sääntöjen vastaiset jutut voitte jättää pois...Aloitetaan! ;)

Kuva

Itse pelaan nyt toista kertaa Dead Islandia, ensimmäisen kerran vedin ko. pelin (+ jatko-osa Riptiden) läpi PC:llä vuonna 2013 ja tällä kertaa tahkoan sitä PS4:lla. Tosin ei tässä enää hirveästi ole tahkottavaa, sillä olen nyt tarinamoodin toiseksi viimeisessä chapterissa (vankilassa) ja peli on 95%:sesti suoritettu. Pelaan Sam B:llä (ekalla kerralla pelasin Xian Mei'llä) ja olen levelillä 39. Ennen kuin ryntään pelin viimeiseen chapteriin ja boss battleen, teen vielä tunnollisena ihmisenä kaikki loput side questit ja yritän siinä samalla saada muutaman trophyn unlockattua.
Ihan viihdyttävää zombie-mättöä kaiken kaikkiaan, tarinamoodihan ei tässä ole kovin pitkä, mutta tekemistä ja tutkittavaa on riittänyt yllin kyllin vielä näin toisellakin läpipeluukerralla. Jo pelkästään side questeihin uppoaa useampi tunti, samoin kuin keräilyesineiden etsimiseen ja aseiden muokkaamiseen.

Riptideä en aio tällä kertaa aloittaa heti perään (ei jaksa :D) vaan jätän sen uudelleenpelaamiseen johonkin myöhempään, tarkemmin määrittelemättömään ajankohtaan. Keskityn sen sijaan seuraavaksi Fire Emblem: Three Housesin tahkoamiseen Switchillä.
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Re: Mitä pelailet nyt?

ViestiKirjoittaja Munchy » 04.08.2019 11:39

Switch on muuttanut kyllä pelaamistani huimasti, sillä huomaan nappaavani sen käteen harva se päivä ja meneväni edelleen onlineen jopa parin vuoden takaisissa peleissä kuten Splatoon 2 ja Mario Kart 8 Deluxe.

Viimeksi pelasin kuitenkin Super Smash Bros. Ultimatea, kun siihen nyt vasta lisättiin taas uutta DLC:tä Dragon Questin Heron muodossa. Herolla on super hauskaa pelata, koska sillä on massiivinen kokoelma kaikenlaisia kivoja hyökkäyksiä... mutta vastaavasti sitä vastaan on super ärsyttävää pelata samasta syystä. Parasta viihdettä on kuitenkin valita joku ihan random hahmo, mennä onlineen ja hävitä ensin tuhat kertaa, koska et ole tottunut sillä hahmolla pelaamaan, ja vähitellen oppia hahmon kikat ja noustakin voittajaksi. Näin tein eilen illalla Duck Hunt Duon kanssa.

Chico kirjoitti:Keskityn sen sijaan seuraavaksi Fire Emblem: Three Housesin tahkoamiseen Switchillä.

Tulehan kertomaan mietteitäsi tästä, olen kuullut siitä pelkkää hyvää ja jopa harkinnut, että voisi olla ensimmäinen pelaamani Fire Emblem. En ole pitkään toviin mitään uusia pelejä ostanut ja seuraava kiinnosteleva on varmaan vasta Pokémon, ja jotain uutta olisi ihan kiva pelata tässä välissä.
Munchy
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Boom » 19.08.2019 08:28

Munchy kirjoitti:Switch on muuttanut kyllä pelaamistani huimasti, sillä huomaan nappaavani sen käteen harva se päivä ja meneväni edelleen onlineen jopa parin vuoden takaisissa peleissä kuten Splatoon 2 ja Mario Kart 8 Deluxe.

Enpä ole vieläkään saanut Switchiä hankittua, vaikka julkaisusta asti olen halunnut sen hankkia. Lompakkoni kuristaisi minut hengiltä, jos edes vilkaisisin sitä kohti tarkistaakseni olisiko Switchiin rahaa. Halvempi malli ei inspaa, koska pelkästään käsikonsoliksi en sitä halua. En tajua, miksi halvempaan malliin ei voitu rakentaa jotain Chromecastin tapaista tukea, jolla sisällön olisi voinut siirtää langattomasti telkkarin ruudulle ilman mitään telakoita. Switchille olisi jo nyt paljon pelejä, joita haluaisin pelata ja Pokémonitkin tulossa.

Mitä pelaan tällä hetkellä? Olen hyvin uskollinen samoille vanhoille peleille, joista osaa olen pelannut jo vuosia. Eli pelailussa tällä hetkellä Mortal Kombat 11, Red Dead Redemption II (online), Destiny 2, Grand Theft Auto V (online) ja Uncharted 4 (online). Sain tosin hankittua pleikkariin ulkoisen kiintolevyn, niin nyt periaatteessa mahtuisi muitakin pelejä.
Boom
Tulokas
Tulokas

ViestiKirjoittaja Tompson » 20.08.2019 18:15

Jaa kai mäkin voisin päivitellä sen verran et tällä hetkellä mun päivät katoaa lähinnä joko ekan Pillars of Eternityn tai kasuaalisti randojen kanssa pyörivän R6:n sisään. Ja tietty Switchillä aina välillä jotain, etenkin jos satun olemaan mutsilla.

POE:stä sen verran et aloitin varmaan tusina uutta seiviä kun en osannut päättää millasen tiimin haluun. Mut nyt tuntuu olevan semisopiva, kai. :D
R6 taas on lähinnä osoittanut mulle että globaali ÄO on pirun vahvassa laskussa. Ja tietysti sen ettei Ubisoft osaa tehdä sen enepää palvelimia kuin anticheattejäkään.
Are you proud of your emotionless machine?!
Tompson
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Chico » 14.11.2019 21:41

Fire Emblem: Three Housesia olen pelaillut ahkerasti viime aikoina, ensimmäinen tarinapolku (Azure Moon/Blue Lions) menty läpi ja tällä hetkellä pelailen Golden Deerin tarinapolkua, siinä olen edennyt nyt 9. chapteriin. Peliaikaa ekaan läpipeluuseen casual/hard vaikeustasolla upposi kokonaisuudessaan vähän vajaa 60 tuntia ja tätä toista tallennusta olen pelannut tähän mennessä semmoiset rapiat 15 tuntia. Tarkoitus olisi pelata kaikki kolme(/neljä) tarinapolkua läpi, joten pelattavaa tässä tosiaan riittää vielä pitkäksi aikaa. Kävi juuri niin kuin edellisten pelaamieni Fire Emblemien kanssa, eli jäin aivan totaalisesti koukkuun, kohtapuoliin paukkuu 100 tuntia rikki eikä mistään kyllästymisestä ole tietoakaan. Nautin suunnattomasti niin taisteluista, opettajan roolissa toimimisesta kuin vapaa-ajan puuhastelustakin ja nämä eri toiminnot onkin onnistuttu rytmittämään niin, ettei pelaaminen tunnu missään vaiheessa puuduttavalta. Hahmokavalkadi on myös ilahduttavan monipuolinen ja sisältää monia rakastettavia tyyppejä joihin pääsee tutustumaan syvemmin mm. support-keskustelujen kautta.

Munchy kirjoitti:Tulehan kertomaan mietteitäsi tästä, olen kuullut siitä pelkkää hyvää ja jopa harkinnut, että voisi olla ensimmäinen pelaamani Fire Emblem.

Ei ne ylistävät arvostelut ihan puuta heinää ole, on kyllä pelinä aivan täysi kymppi. Eikä tarvitse todellakaan olla entuudestaan kokemusta ko. pelisarjasta, taistelusysteemi on helppo oppia ja vaikeustason voi säätää itselle sopivaksi. Suosittelen lämpimästi niin sinulle kuin kaikille muillekin Switchin omistajille, on nimittäin parhaimpia pelejä mitä ko. konsolille on tähän mennessä julkaistu.

Ja huomenna pääseekin sitten korkkaamaan Pokémon Shieldin \o/. Täältä tullaan, Galar!
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Heiccu » 17.04.2020 10:33

Mahdollista koronakaranteenia ajatellen ostin viime kuussa Switchin, kun siitä muutenkin jo ihan julkaisusta asti olin haaveillut. Tähän mennessä Switchille on julkaistu liuta hyviä pelejä ja miulla olikin hirveä työ pähkäillä sitä, minkä hankkisi ensimmäisenä. Zelda BoTW olisi muuten ollut se ykkösvalinta, ellen olisi pelannut sitä paria sataa tuntia poikaystävän Wii U:lla :DDD
Päädyin lataamaan eshopista Xenoblade 2:en, koska Xenoblade on mun suosikkipelejä Wiille ja kakkososa on houkutellut jo sen pari vuotta ja sitä nyt pääasiassa pelailenkin. Ei täysin vedä vertoja Wiin Xenobladelle, jonka taistelusysteemi on miellyttävämpi ja alkuun mua kyrsi tosi paljon pelin enkkudubbi, jonka parilla hahmolla on niin vahva brittiaksentti, että meni melkein pelihalut (kuulun siihen vähemmistöön, joka ei ole kovin suuri brittiaksentin ystävä) ennen kuin tajusin, että eshopista sai ladattua japaninkielisen voice-packin :DDDD
Siitä huolimatta nappi ostos ja tämän kanssa oikein mukavasti ajan kulumaan enkä meinaa millään lopettaa. Alueet ovat todella laajoja, tutkittavaa riittää ja side questejä on kiva suorittaa, etten oikeastaan pääse tarinassa etenemään, mutta mitäpä se haittaa kun on kivaa.

PS. Hypin innostuksesta seinille, kun sain tietää Xenoblade Definitive Editionin julkaisusta.
Heiccu
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja Chico » 28.07.2022 21:59

Dying Light 2:sta olen pelaillut viime aikoina ahkerasti. Pelitunteja on kertynyt tähän mennessä vähän päälle 150h, story mode on läpäisty jo aikoja sitten, mutta olen jatkanut pelailua vielä sen jälkeenkin. Lähinnä olen nyt harrastanut "yömetsästystä" yhdistettynä arvokkaan lootin keräämiseen (ykköstavoitteena on saada miljoona kolikkoa kokoon jotta saan miljonääri-trophyn unlockattua), sillä kaikki muut "oheispuuhastelut" eli safe zonejen unlockaamiset, radiotornien aktivoimiset, GRE anomalyjen päihittämiset, inhibitorien etsimiset ynnä muut suoritin jo ennen story moden läpäisemistä. Kaikki mahdolliset side questit olen myös niin ikään tehnyt tunnollisesti kuin partiopoika, lukuun ottamatta timed challengeja, koska noh, ei vaan jaksa :D. Sinänsä kyllä sääli ettei DL2:n post-game tarjoa mitään uutta kiinnostavaa tekemistä. New game+ olisi toki tarjolla, mutta ei kyllä jaksa aloittaa heti perään uutta kierrosta, säästän sen johonkin myöhempään ajankohtaan. Ilmeisesti tähän on kuitenkin tulossa useampikin (ilmainen) DLC kuten ykköseenkin aikoinaan, eli pelattavaa pitäisi riittää jatkossakin.

Ihan viihdyttävä zombie-selviytymispeli kaiken kaikkiaan ja kokonaisuutena hieman ykköstä parempi. Pelattavuus tosin ei ole aivan priimaa bugien ja glitchien takia, joita on esiintynyt jonkin verran useamman korjauspäivityksenkin jälkeen, mutta täysin pelaamiskelvoton tämä ei kuitenkaan omasta mielestäni ole. Alussa saattoi ehkä ollakin, mutta päivitykset ovat aika hyvin paikkailleet pahimpia kupruja. Kaikista ärsyttävin ja huomiota herättävin bugi tuli eteeni story moden loppuvaiheen cutscenessä, kun ääni muuttui yhtäkkiä puuroksi ja lopulta katosi kokonaan ihan lopputeksteihin saakka.
Youtubesta löytyi clippi kyseisestä kohdasta (varoitus: kova ääni, spoilerit), just noin kävi minullekin ja videon kommenttien perusteella näköjään monille muillekin. Onneksi ääni tuli kaiuttimien kautta, olisin varmaan saanu paskahalvauksen jos olis ollu kuulokkeet päässä :D. Muissa cutsceneissä tuota "puuroutumista" ei ole esiintynyt (luojan kiitos), äänen katoamista sen sijaan parikin kertaa, ja se on kyllä aina yhtä ärsyttävää vaikka onkin tekstitykset päällä.

Huomenna muuten ilmestyy hartaasti odotettu Xenoblade Chronicles 3 \o/. Eli seuraavaksi tahkotaan sitä sitten. Mikäli peli on yhtä koukuttava ja laaja kuin edeltäjänsä, niin varmaan semmoset 100-200 tuntia uppoaa siihenkin. Mikäpäs sen mukavampaa :D
Chico
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

ViestiKirjoittaja Zervy » 08.08.2023 19:00

Kuva

Pelailussa The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. 8-)'

Tämähän julkaistiin jo toukokuun puolivälissä, mutta meikäläistä ei uusin Zelda jostain syystä kiinnostanut tippaakaan. Trailerit eivät olleet herättäneet yhtään kiinnostusta, kaikki muistutti liikaa Breath of the Wildia. Tuntui liikaa suoralta jatko-osalta, tämä on jo nähty. Sinänsä maailma oli edelleen kiehtova ja Zelda on aina kuitenkin Zelda, ja joskus olisin joka tapauksessa tämän uutukaisenkin hankkinut. Esimerkiksi joululahjaksi itselleni tai muulloin myöhemmin. Kaikki pelivideot näyttivät vaan jotenkin… erittäin tylsiltä. Voin pelata tämän laittamalla Breath of the Wildin koneeseen. Samoja varusteita, samaa keräiltävää, samat tutut alueet. Ja ensimmäisissä varsinaisissa pelivideoissa nähty rojuista rakentelu ja tarvikkeiden yhdistely tuntui liikaa joltain elämäsimulaattorilta ja The Simsiltä, ei Zeldalta. Noh, kuinka väärässä olinkaan ja sitä olen katunut raskaasti.

Kesäkuun puolivälissä oli useampi vapaapäivä keskellä viikkoa ja oli tylsää. Päädyin lukemaan monia nettikeskusteluja uudesta Zeldasta ja katselin satunnaisia pelivideoita. Yhtäkkiä päähän vaan iski salaman voimalla ajatuksia. Olenko ihan jumalattoman tyhmä? Tämä peli näyttää täydelliseltä! Tämä on uusi Zelda, tätä on pakko pelata. Miksi en ostanut heti julkaisussa? Päivä oli torstai 15. kesäkuuta. Jonkun foorumikommentin jälkeen tuli vaan olo, että nyt tämä on pakko ostaa, olen jo liian myöhässä julkaisujunasta. Puin vaatteet kiireellä päälle ja pyöräilin tuhannen alkuräjähdyksen voimalla Kalevan Prismaan, kävelin peliosastolle ja ostin pelkästään tämän pelin. Sitten vielä kovempaa kotiin takaisin ja revin jo eteisessä muovit pelikotelosta. En ole koskaan minkään pelin kohdalla tehnyt näin, en edes osta koskaan pelejä täydellä hinnalla. Olin tehnyt yhden elämäni suurimmista virheistä, kun olin jahkaillut tämän kanssa enkä ollut jonottanut kivijalkamyymälöiden edessä julkaisuyönä.

Tears of the Kingdom on kaikkien aikojen paras peli. Taakse jää esimerkiksi Ocarina of Time ja The Wind Waker. Myös Metroid Prime 1 ja 2, Red Dead Redemption 2, Ōkami, Super Mario Galaxy 2 ja Hollow Knight. Breath of the Wildista ei voi enää puhua ollenkaan, vaikka sekin on yksi maailman parhaimmista peleistä, koska tämän rinnalla se ei ole enää mitään. Botw on viiden tähden peli, joka on kuitenkin täysin riisuttu demoversio tästä. Ei ole mitään tarkoitusta palata enää ikinä tuon pelin pariin, vaikka vielä hetki sitten se oli yksi maailman mullistavimmista videopeleistä. Luulin, että Botw on se maksimipiste mihin Zelda-sarja voi päästä, mutta sehän olikin vasta pelkkä tyhjä tekniikkademo, jonka päälle on nyt kasattu varsinainen peli.

Minulla on muuten Botw edelleen kesken. Tai lähes kaiken keräiltävän olen löytänyt ja joka paikan nuohonnut läpi, mutta loppupomoa en ole rohjennut mennä voittamaan (senkin olen toisaalta nähnyt joskus ekojen pelituntien aikana, kun eksyin Hyrule Castleen ja vahingossa Ganonin taistelu alkoi). Halusin jollain tapaa pelin jatkuvan ikuisesti ja tuollainen pääpahiksen voittaminen tuntuu liian lopulliselta. Sittenhän peli olisi ohi? Muistaakseni muutama viimeisen tason armor-päivitys puuttuu, DLC:n viimeistä loppuhuipentumaa en koskaan tehnyt ja ehkä ihan kourallinen korokin siemeniä puuttuu, jotka oli tarkoitus haalia kasaan ennen loppupomoa, mutta sitten kyllästyminen iski ja eteen tuli paljon muutakin uutta pelattavaa. 310 tunnin edestä olen kuitenkin seikkaillut tuon parissa ja arvioisin, että 98% edestä on kaikki keräilty.

En oikein tiedä mistä aloittaisin. Tears of the Kingdomissa on niin paljon kaikkea. Breath of the Wild on joku alaston raato ja tähän on laitettu koko maailman edestä tavaraa. Mitä ihmettä? Miten en ostanut tätä julkaisupäivänä vaan jahkailin kuin joku kromosomihäiriöinen imbesilli? Pidin tätä peliä jotenkin tylsänä jatko-osakopiona :DDD. Ei kuukauden odottelu ole paljoa, mutta oli todella lähellä, etten olisi hankkinut tätä tyyliin koko tämän vuoden aikana koska ”ei kiinnosta”. Ugh, ärsyttää. En tiennyt, että tässä on normaalin kartan lisäksi myös taivas täynnä erilaisia saaria ja alueita. En tiennyt, että kartan alapuolella syvällä maan uumenissa on valtavan Hyrulen kokoinen maanalainen alue. Koko pelin kokoinen maanalainen alue, josta Nintendo ei kertonut etukäteen mitään?? Mitä helvettiä????? Lisäksi pelimaailmaa elävöittävät luolat ja kaivot, niinkin yksinkertaiset asiat ja jotka ovat melkein isoimpia lemppareitani tässä... Kyllä huomaa, että japskeilta vierähti 6 vuotta pelkästään vain lisäillessä tavaraa jo täysin valmiin pelimaailman päälle. Sinänsä maailma, kontrollit, jipot ja jutut oli tuttuja edellisestä osasta, mutta siitä huolimatta Tears of the Kingdomin uudet yllätykset menivät yli hilseen. Pelkästään tutoriaalialueella viihdyin joku 25 tuntia ja ensimmäisen 50 tunnin aikana taisin joutua laskemaan ohjaimeni kädestä toistakymmentä kertaa, pausettamaan pelin ja keräilemään itseäni ”mitä ihmettä juuri todistin” -ajatuksella. Botw tarjosi suuria yllätyksiä enkä odottanut tämän pelin enää yllättävän missään, mutta edes Botwin aikana en joutunut laskemaan ohjaimia alas ja pausettamaan peliä täydellisen mindfuckin kourissa läähättäen. Koko tämä pelimaailman sisäinen mekaniikka, painovoimalla leikittely ja fysiikkamoottorin täydellinen todentuntuisuus on aivan tajunnanräjäyttävää. Tässä voi tehdä ihan mitä vaan, rakentaa ihan mitä tahansa, ratkaista pulmat ihan millä tavalla vaan ja pamauttaa itsensä kallion läpi yläilmoihin, eikä peli mene rikki eikä ole bugeja. Ihme juttu, että Switch ei räjähdä tämän alla.

Tällä hetkellä takana on 130 tuntia ja karttalohkoja on tutkittuna 4. Jäljellä on 11 karttalohkoa, joilla en ole varpaankynnen vertaa käynytkään – eli ainakin 350 tuntia vielä jäljellä. Vertailun vuoksi pelasin koko Breath of the Wildia yhteensä 310 tuntia. Tears of the Kingdom on täysin käsittämättömän kokoinen! Tässä edetään nyt vankasti ”30-35 tuntia per yksi karttalohko” -tahtia ja vaikka ei pitäisikään etukäteen mitään vannoa, niin tämä peli tulee varmuudella olemaan kaikkien aikojen eniten pelaamani peli. Jo nyt sen tietää. Enkä usko, että mikään 400 tuntiakaan riittää tässä pelissä. Siihen päälle vielä tulevaisuuden DLC, niin lopputunnit tulevat olemaan aivan sikamaiset. Ja näissä pelitunneissa pitää huomata vielä se, että en ole seikkaillut maanalaisessa Hyrulessa vielä paria tuntia enempää. Maanalainen helvetti-Hyrule, joka on varsinaisen pelialueen kokoinen, on vielä kokonaan odottamassa. MITÄ ABSOLUUTTISTA HELEMAPELTIÄ JA KOOLO-LIMPAHIA TÄMÄ OIKEIN ON?????????? Tuhannen tunnin peli :shock:! Tavallaan tätä pelaillessa on koko ajan ihan hirveä ahdistus päällä, kun tekemistä on silmänkantamattomiin ja tietää, että tätä kolutessa tulee kulumaan useita vuosia elämästäni. Toisaalta, eipä voisi paremmin elämäni neljäs vuosikymmen ja keski-ikä alkaa! Mikään kiire ei ole, etenen juuri niin hitaasti ja pikseli kerrallaan kuin haluan. Tarkoitus on löytää aivan kaikki, aloitin Botwista poiketen jopa Hyrule Compendiumin tekemisen eli joka ikisen esineen valokuvaamisen. Sitten kun omasta mielestäni kaikki on joskus hamassa tulevaisuudessa kaluttu läpi, levitän eteeni kartat ja oppaat ja youtubet ja tarkastan, kuinka iso määrä keräiltävää jäi löytymättä.

Botwissa järjestykseni oli aavikko – tuuli – vesi – tulivuori. Nyt ainoa kriteeri koko pelille on edetä eri järjestyksessä, alustava suunnitelma on tulivuori – tuuli - vesi – aavikko. Botwin ylivoimaisesti paras kohta tehtävineen, hahmoineen ja koko miljööineen oli aavikko ja gerudot, ja vähän aina jopa kaduin tehtyäni sen heti ensimmäisenä. Tällä kertaa pitää säästellä sitä, vaikka sormet syyhyää eniten juuri sinne lounaisnurkan aavikolle. Nyt olen avannut kartasta Hyrulen keskiosan, Great Plateaun ja sen jälkeen suunnistin Death Mountainille (tänne menemistä haudoin ja vaalin Botwissa ihan viimeiseen asti, nyt puolestaan säntäsin heti alussa sinne) ja olen päässyt Fire Templen porteille. En oikein tiedä menenkö vielä sisään vai pitäisikö joku karttaosa avata ennemmin… On ollut todella mukavaa törmätä vanhoihin tuttuihin paikkoihin ja vanhoihin hahmoihin, mutta Botwin pelailusta on vierähtänyt jo niin kauan, että suuret linjat on päässyt unohtumaan. Sitä tuli pelattua tosi ahkerasti vuodet 2018-2020, joten juuri sopivasti on päässyt unohtumaankin alueita ja yksityiskohtia. Ainoa syy palata Botwin pariin onkin vertailun tekeminen siitä, kuinka kaikki maasto on muuttunut.

Eipä sitten oikein muuta. Tulipas sekava viesti (eikös vanhoina TJ-aikoina ollut tapana kirjoittaa aina näin viestin loppuun). Olen vain täysin häkeltynyt Tears of the Kingdomista, tämä on juuri omaan makuuni tehty täydellinen peli, jonka parissa tulen viettämään vuosia. Niin toki vietin Botwinkin kanssa, mutta tähän massiiviseen maailmaan tulen käyttämään satoja ja satoja tunteja enemmän aikaa. Uskomatonta, että ”ei kiinnosta” -peli paljastui maailman parhaaksi peliksi, jonka jokainen yksityiskohta on kuin luotu omien mieltymysteni mukaan. Mahdotonta vielä edes kuvitella seuraavaa Zeldaa ja Nintendon kykyä jatkaa tätäkin pelisarjaa, kun kerta jo tämä peli oli niin totaalinen yllätys ja merkkipaalu koko pelihistoriassa… Vaikka nykyään olen myös onnellinen PS5:n omistaja, niin kyllä Zelda ja Nintendo tulee silti olemaan parasta videopeliä koskaan.

Hei Azurill! Näen Switchistä sinunkin pelailevan ahkerasti uutta Zeldaa, joten haastan sinut kirjoittamaan siitä mielipiteesi. :lol:
Zervy
Kirjoittajien aatelia
Kirjoittajien aatelia

Paikkakunta: Tapatalk - Mobile First Community Platform, Free forum mobile app, Managed Hosting for forums

ViestiKirjoittaja vakurii » 26.06.2025 22:26

Hankin tuossa äskettäin Ace Attorney-pelisarjan kaikki pelit alennuksesta ja samoin conista fyysisen kopion tuosta Investigations-spinoffista. Pelaan nyt siis alkuperäistä trilogiaa ekaa kertaa ikinä, sen jälkeen tsekkaan ton spinoffin. Ne 3 myöhempää peliä taidan kyllä toistaseksi jättää syrjään, maksoin kuitenkin puolet halvemman hinnan koko setistä niin ei haittaa vaikka missaisin ne kokonaan.

Taisin joskus aikoinaan sanoa että ei tämä pelisarja oikein kiinnosta kun Professor Layton oli vienyt enemmän huomioni, mutta nyt kun vihdoin aloitin tätä kokeilemaan niin pakko sanoa että on melkoisen nerokasta settiä. On tosi kiva ratkoa rikoksia tässä, vaikkakin jotkut vihjeet on sen verran epäselviä että välillä on pakko lukaista ohjeet netistä.
vakurii
Tulokas
Tulokas

Paluu Pelimesta