Pokémon Sword ja Pokémon Shield

Kaikki asiat Pokémon-peleistä tänne.
Alueen säännöt
Kiellettyjä aiheita ovat pelien laittomiin latauksiin liittyvät asiat! Älä ainakaan mainosta miltä sivulta niitä voi ladata.

Re: Pokémon Sword ja Pokémon Shield

ViestiKirjoittaja Sake » 25.11.2019 16:41

Ostin nyt sitten viimein Switc liten ja Shieldin, vaikka jossain vaiheessa harkitsin vakavasti, että jättäisin nyt toistaiseksi nämä versiot väliin. Kaikki uutiset mitä näistä syksyn mittaa julkistettiin tuntuivat vain vähentävän innostusta ja lisäävän pettymystä.
Lopulta kuitenkin uteliaisuus uusia pokemoneja kohtaan voitti, ja haluan muutenkin muosostaa omat mielipiteeni peleista kokemuksen kautta.

Pienempi Nationaldex ei itseäni haittaa, dexin täyttö on ollut viime vuosina aika puuduttavaa työtä, ja kun tälläkin määrällä saan kasaan useammankin tiimin, niin tuskin noita kaikkia puuttuvia kaipaa. Tietysti itse olisin jättänyt pois ihan eri valikoiman.
Olisin kyllä myös toivonut että ennen kuin kahdeksas sukupolvi pusketaan pihalle, olisi voinut tehdä ne nelosgenen remaket. Niistähän olisi voinut jättää kaikki 5-7 genen poksut pois, ehkä pelaajat olisivat ottaneet dexin kutistuksen sitten paremmin vastaa.

Yhdyn Avrin sanomisiin grafiikasta, pelimaailmahan on aivan mielettömän upea. Lets got jäivät itselläni täysin väliin, joten en tiedä miten eläväiseltä nuo alueet niissä näyttivät, mutta ainakin itsestä tuntuu että pokemoneja pyörii siellä ihan kiitettävästi.

Startteriksi valistin Sobblen, vaikka sen viimeinen muoto olikin pettymys. Grookien aion saada tiimiin mukaan muuta kautta.
Vaikka Swordista ja Shielsistä olen ollut vähiten innoissani pokemon historiani aikana, niin kyllä se pieni seikkailun halu sieltä vaan löytyi, kun sai käteen uuden konsolin ja uuden maailman. Aika vähän olen tutustunut peleihin etukäteen, mikä on itselleni harvinainen tilanne. Kaikki eteen tuleva tulee enemmän tai vähemmän yllätyksenä, mikä on virkistävää.
Avatar
Sake
Tulokas
Tulokas
 
Viestit: 5
Liittynyt: 18.08.2018 19:20

Re: Pokémon Sword ja Pokémon Shield

ViestiKirjoittaja Avri » 19.04.2022 22:18

Ah Sword ja Shield <3 Galar <3!

Musta tuntuu että yritin kirjoittaa tänne joskus ennenkin viestiä, miten paljon lopulta pidin näistä peleistä, mutta foorumi taisi potkia mut ulos ja heittää viestin jonnekin bittiavaruuden pimeisiin syövereihin.

SwSh todella starttasivat Pokémon-innostukseni taas uusiin ulottuvuuksiin ja pelikokemuksena Shield oli mahtava. Uudet Pokemonit, pelin ihmishahmot, musiikki, DLC ja maailmanpelastustarinan jääminen hiukan enemmän taka-alalle ovat kaikki vaikuttaneet siihen, että Shield oli just mun mieleen. Etenkin DLC! Musta on aina ollut jotenkin sääli läpäistä peli, josta tykkään, joten oli ihan mahtavaa, että Galar-seikkailu sai jatkoa Isle of Armorin ja Crown Tundran muodossa. Lisäksi SwSh:n myötä olen löytänyt paljon uusia nettituttuja Twitterissä, jonne olen intoutunut SwSh:n myötä piirtämään tosi paljon Pokémon-fanartia ☺️
twitter: @traineraino
Avatar
Avri
Tulokas
Tulokas
 
Viestit: 7
Liittynyt: 30.10.2019 21:18

Edellinen

Paluu Pokémon-pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron